4planning - Hét alles-in-één planningssysteem voor verenigingen, organisaties en bedrijven
Geen opstartkosten, geen verplichtingen. Probeer de 4planning app nu 3 maanden gratis en ontdek hoe eenvoudig efficiënt plannen kan zijn.
Keine separaten Nachrichten, E-Mails oder Excel-Dateien mehr – verwalte deine Organisation übersichtlich in einer zentralen Umgebung für dich und deine Mitglieder. Noch nie war es so einfach! In deinem eigenen Corporate Design.
De belangrijkste functies van onze planningstool
Slim en efficiënt beheren van alle leden
Overzichtelijke evenementen van planning tot uitvoering
Alle communicatie met je leden eenvoudig en overzichtelijk op één plek
meer betrokkenheid bij organisaties die 4planning gebruiken
Veilig en overzichtelijk je documenten beheren
Bewaar, beheer en deel eenvoudig al je documenten vanuit één veilige, centrale plek. Maak belangrijke bestanden direct toegankelijk voor leden en beheerders, bepaal zelf wie wat mag zien, en houd zo overzicht en controle over al je informatie.
De belangrijkste functies van onze planningstool
Slim en efficiënt beheren van alle leden
Alle evenementen helder en overzichtelijk geregeld
Alle communicatie met je leden eenvoudig en overzichtelijk op één plek
Bereik je leden direct met nieuwsberichten, peil meningen via polls en verstuur gerichte chats via de chatfunctie. Blijf altijd in contact en versterk de betrokkenheid binnen je vereniging of organisatie.
Veilig en overzichtelijk je documenten beheren
toegang tot je gegevens in de app, waar je ook bent
Dé planningstool
Für wie? Für dich!
Of je nu een bedrijf, carnavalsvereniging, businessclub, of sportclub runt: met 4planning breng je structuur aan in je ledenbeheer, evenementen, communicatie en documenten.
Het team achter 4planning – alles onder één dak!
Onze succesverhalen – laat je inspireren!
Van carnavalsverenigingen tot businessclubs: steeds meer organisaties kiezen voor 4planning om hun processen te stroomlijnen. Lees hoe onze klanten afscheid namen van losse tools en nu met gemak hun leden, evenementen, communicatie en documenten beheren, allemaal vanuit één centrale omgeving.